originality
not sold
in stores
aliea says hye :)

I own me, and therefore, I can engineer me. I am me, and I am okay.


Friday, November 18 @ Friday, November 18, 2011
Assalamualaikum and hi. Wah! it's been a while kan aku tak update. okay, no worriesssss, sbb ni dah update dah lah ni, hewhew <3 okay, harini aku just nak cakap, sebenarnye ken, aku tak kreatif lah nak buat buat cerite ni. Sbb aku nak idea aku sendiri, bukan CIPLAK, CILOK or COPYPASTE idea orang, isnt that rude blogger blogger sekalian ? haih, people, there are always seeking for perfect, tak bersyukur lansung dengan ape yang sudah die ade. and for readers, please ensure that you are not that kind kay, cause you know what ? we're the victim here, are really FUCKING hate that about you ;) okay copycat manis. hemm, ape lagi mahu cakap ? okay, aku ni nak bangat hangout, tapi tak tercapai lagi ni, mintak mintak lah next week ni, it will really happen, i am so looking forward to it. stop, dah habis dah idea aku, nanti kalau aku ade idea lagi, aku update lagi ye sayang ? haa, that's more i like it. okay, till we bumped again . ASSALAMUALAIKUM C:
back to top?
monthly archive

December 2010 February 2011 March 2011 April 2011 November 2011 December 2011 January 2012
recent entries

goodluck spm candidates, expecially for you k.miez... HELL TO THE O, PEOPLE :D hi ! Fred Goes Swimming sory sory . 2011 . already?? aaa~ b2st ,, oh mine ! c.a.r.n.a.t.i.o.n what does it spell??ahakhak :D my wish list !