originality
not sold
in stores
aliea says hye :)

I own me, and therefore, I can engineer me. I am me, and I am okay.


Friday, December 17 @ Friday, December 17, 2010
another trouble !!
well,,sekarang ini sy na bgtau ctet,,there's this guy i met in fb,,i'm not sure his real name is,,but i think he's kinda well looking la,,aceywa,,ade hati tu,,haha,,sumpa ta malu,,haishh,,tape la,,just 4 fun lah,,okay,,mule2 macam ini,,dia add sy,,so sy pun app je lah,,[sy ta smbong] haha,,pas2,,ttbe je , dia tego sy mlm itu,,sy pun mnjwb dgn penoh ikhlas[haha],,u know what?! he's think i'm f4,,uh,,wat da??hell,,i'm young ok,,actually,,he's think i'm f4 cz he's a f4 student !! uh,,now i know why he's acting so[blablabla],,days by days ,, i pun tego lah dy[gatal skejp]haha,,sje je,,na tnye khabar kan??pas2 i pun kate:
saya:hey,,no tyme no talk ea??
dia:aaa,,mane salam ?? hik3
saya:blablabla[ saya ta inad lah]
dia:lah,,ta payah na buadd sesak lah kat sini
saya:da la,,malas aq lyn,,
dia[fuckin dude]:lah,,ko ni,,apsl haa??ko yang myebok kat aq,,
pas2 i pun ap lagi,,terus remove dia,,haha,,pdn muka,,sumpa aq ta suka org bodo kimak camtu,,haishh,,buadd sesak aja !!kk,,i've got to go now !! tata ~~ ^-^ ,, farewell to that fucking nightmare!!

back to top?
monthly archive

December 2010 February 2011 March 2011 April 2011 November 2011 December 2011 January 2012
recent entries

confuse lah ! they make my heart flutter!